Några visste som sagt att vi skulle åka till Turkiet, andra inte. Detta på grund av att jag inte kunnat skriva någonting om det då det hela var en överraskning. Allting började med att jag och TH tänkte åka ner till Malmö och överraska Mattias då han fyllde år den 29e juli. Istället började jag och Emma småprata lite om en utomlandsresa, att TT skulle få den i födelsedagspresent & att vi skulle dyka upp där. Sagt och gjort, en resa till Marmaris bokades. TT råkade få lite nys om detta och anade att vi skulle med, men vi lyckades finta bort honom ordentligt så när vi väl slet upp dörren till deras hotellrum, var han chockad ändå. På tal och chockad, shocken som uppstår när graderna står på 56. 56 jävla grader! Det har blivit ett väldrigt springande mellan solstol och havet och ärligt talat är det ganska skönt att slippa känslan av att alltid vara svettig. Mer eller mindre.
 
Nu bjuder jag på en riktigt bildbomb, de ligger lite huller om buller. Men jag hoppas att det inte gör någonting :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En fantastisk resa med främst fantastiska vänner, men även fruktansvärt god mat och dricka.
Lite för mycket av det goda så att säga. 
 
 

5 kommentarer

Jessica

07 Aug 2013 22:22

Ser ut att ha varit grymt. Ses om en vecka, då är min månad utomlands över :(. Vad har du gjort på benet förresten? Puss goding

Emma

07 Aug 2013 22:59

Nu tar du och flyttar till Malmö! Vi har massa crossfit här och din utb finns på mah!! 💕👍

jasmin

14 Aug 2013 14:49

Guuud vilka härliga, somriga bilder :)

natalie

14 Aug 2013 15:03

Mysigt!! :)

M O A

14 Aug 2013 15:18

Åh va kul, men vad hade du gjort på benet?? :D KRAMIZ

Svar: Myggbett, är allergisk så får alltid en stor blåsa sen massa konstiga former :)
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej