Tillbaka till verkligheten. Både träning och kost. Upp 7.30 för att hitta tillbaka till rutinerna, sen iväg till Factor. Där delades troligen den fetaste käftsmällen ut. 
 
Front squat 5-5-3-3-3

On the min for 12 min

A: FS 5
Burpees 8
FS 2

B: KB swings, half 18

Den första minuten - A, minut två - B, minut tre - A osv. Allt ska alltså hinnas på en minut. Det ser inte mycket ut för världen, men jag dog totalt. De fyra, fem första varven kändes det riktigt bra, hann med allt och med god marginal. Men efter det gick jag totalt in i väggen. Hade inga förväntningar heller med tanke på uppladdningen, så jag är inte direkt missnöjd. Det känns riktigt skönt att vara tillbaka i alla fall. 
 
Jobbet kallar strax, men ska försöka lägga upp bilderna från resan ikväll. 
 
Frukost  ●  Lunch
 

Kommentera

Publiceras ej