Efter jobbet idag for jag och hämtade upp tanten för att hjälpa henne med lite saker. Nu har nästan alla hennes mattor "snubbelfria" kanter, stadsmissionen är några kassar rikre och min mage är full med hallon. Hallonen blev bara en fin bonus efter att bland annat planerat blommor och rensat bort halva sveriges äpplen (som på något vis hade hamnat i mormors stuga). 
 
 
Träningen var jag inte alls sugen på idag, trött och ont i kroppen, men tog mig dit för att leka lite själv. Dubbel unders, butterfly, toes to bar, har en del att jobba på med alla dessa övningar. Sen körde jag några power clean, hang clean och squats clean bara för skojs skull. 
Dubbel undersben & chinshand
 
Nu har jag precis smällt i mig middag, eller nja för ett tag sen. Måste slänga fram bär till kvällsmålet samt förbereda lunch och middag för morgondagen - planering! 
 
 

1 kommentarer

Sofia

13 Aug 2013 20:49

Bilden på handen ser sjukt gross ut. Man ser liksom inte riktigt vad det är. :P Men bra jobbat, du lyssnade på kroppen. :)

Svar: Hahaha, en fet blodblåsa. Kommer kännas ordentligt när den släpper :(
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej