0700 ringde klockan imorse och jag flög (typ inte) upp för min efterlängtade frulle - tekaka med ost!
 
 
Sen rusade jag till Factor för lite yoga, mer yoga åt folket! Efteråt stannade jag faktiskt kvar och körde lite back squats. Nu börjar det bli dags att lägga in en extra växel med träningen, måste ta mig tid till det. Främst att öva på de saker jag inte kan eller verkligen behöva förbättra. 
 
60kg - 3 reps
65kg - 3 reps
75kg - 2 reps
75kg - 1 rep (en drop)
75kg - 2 rep (en med hjälp)
 
På eftermiddagen mötte jag upp två gamla vänner för fika och det kan man verkligen säga att vi gjorde också. 
Se själva:
 
 
Men det är ju som vanligt när man "får" äta. Jag har inte ens varit i närheten av att vara så sugen som jag är alla andra dagar. Just nu äter jag godis bara för att jag ska typ och jag vet inte vad jag ska äta till middag då jag inte är sugen på någonting. Lunch har jag inte heller ätit för jag var inte hungrig, seriöst?! Imorgon kommer jag dö av sötsug. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej