Jag vet inte vad jag har hamnat i för uppförsbacke nu, näsblod två dagar i rad, dålig sömn då jag sover helt orolig och känner mig sressad. Sist men inte minst, träningen går sämst. Känns som att jag bara står och stampar på samma ställe, ett steg fram ibland sen två steg tillbaka. 
 
Uppvärmning och teknik -25 min
Haha jaaa, dessa DU händer det inte ett skit med kan jag tala om. Jag ska fanimej öva hela jävla helgen för jag ska sätta dom! Sen vart det lite chins, som var det enda som gick ok idag, förutom att jag bara kan göra 5 i rad innan grepper sviker mig och toes to bar.
 
Deadlift 3x3 + 8 box jumps - 5 min rest
Hade ju tänkt ta mig igenom 105kgx3 idag, R tyckte dock jag skulle börja på 100kg sen öka om det kändes bra. Om vi säger såhär, jag körde hundringen rakt igenom. Box jumps var på mellersta men bättre hopp och fart idag.
 
Clean&Jerk 3x3 - 3 min rest
45kg rakt igenom, ett steg tillbaka där med.
 
WOD
4 laps
 
C&J 4 (60/40)
Squat jump 10
Power clean 6
Lat jump 20
 
Lat jumpsen på andra varvet dödade mig långsamt, när det blir barmark är det jag som måste ut och löpa. Det här håller inte! Kom i mål näst sist på 8.26, high five på den, NOT!
 
I wish

4 kommentarer

E

30 Jan 2013 23:19

Det låter som symptom på överträning?

Svar: Inte då :)
Alexandra Lilja

Anna

31 Jan 2013 07:13

Håller med E. Ta nu och vila tors fre så du orkar med Nike Blast med oss ;). Näsblodet tycker jag du ska prata med en doktor om :)

Svar: Klart jag orkar :D Vilat måndag, tisdag och så blir det vila imorgon. Ingen fara med mig, behöver bara sova ordentligt :)
Alexandra Lilja

Sofia

31 Jan 2013 09:41

Håller med föregående talande, nog dags för lite vila. Det ska jag också göra. Kroppen är slut. Känner du för extra avslappning kan du ju möta mig i relaxen på hotellet när du kommer. Så kan vi bubbelpoolbada oss i toppform inför Nike. :)

Svar: Jag har ju vilat massor med dagar den här veckan, det är ingen fara med mig :) Åh jag är så sugen på det! Och en massage.
Alexandra Lilja

Karin O

31 Jan 2013 13:23

Ibland hamnar man i sådana perioder. Kan vara bra att ta det lite lugnt då:) Hoppas du piggnar till snart!

Svar: Jadå, tekniken blir åtminstonde bättre. Alltid nått :) Tack så mycket!
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej