Typ så! :) 
 
Startade dagen med Tabataintervaller på Factor. Factor bjöd på mjölksyra i axlarna även idag. 
 
Tabata Tuesday

Burpees
Battle rope
Abmat
Push ups
 
Tänkte taktiskt och började med battle ropes för att avsluta med burpees. Kanske inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig ;) Var seg i axlarna redan vid armhävningarna, som jag dessutom har blivit riktigt kass på sen jag började på Factor. På friskis körde jag det varje dag i passen, nu typ aldrig. Burpeesarna gick alltså riktigt segt då jag inte alls orkade trycka upp mig, men riktigt sköna stationer var det idag. 
 
Efteråt for vi till Björnön och chillade, har till och med lyckats bränna hela baksidan. Kanske hinner man bli lite brun denna sommar också :) 
 
Kvällens, behöver jag ens säga att jag längtar efter sista målet? ;)

Kommentera

Publiceras ej