för det är Vendelas födelsedag, hurra hurra, hurra! Sötaste och mest saknade lillasyster, 8 år alltså. Tiden går alldeles för fort, lilla hjärtat. 
 
 
Idag var det tänkt att jag och Michelle skulle köra lite backintervaller, men eftersom solen sken for vi till Bjönön och lapade sol istället. Man vet ju aldrig när man får se sol igen. Jag kan dessutom inte gå normalt ännu, det är snäppet värre idag. Kan inte böja på benen så går med spikraka stockar och de bara sprätter på mig. Dessutom viker de sig bara ibland när de känner för, haha sjukt! 
 
Imorgon ska jag iaf ta mig upp till Factor innan jobbet och imorgon kväll på mitt frimål ska jag trycka en fet pizza. Joina om ni vill ;) 
 
Länge sedan jag bjöd på matbilder, så här kommer dagens :)
 
 
 

1 kommentarer

Malin

11 Jul 2013 21:48

11.35 passet? :)

Svar: 11 :)
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej