Igår på Factor körde vi först Grace (30 clean&jerk på tid) för att sen resterande tid rulla vidare på 
 
Burpees 10
Squat 20
Power clean 5
 
Det var mycket jobbigare än jag trodde och jag är inte ett dugg nöjd med min tid - 5,28. Tekniken är ju dessutom sisådär för mig så det tar på krafterna, sen givet flåset. Jag vet, jag vet. Men hey, det kan ju bara bli bättre ;)
 
Idag bjöd Factor på följande
 
Deadlift 5-5-5-5-5

12 min of 3, 6, 9, 12.. 
DL (110/75) 
Burpees 
200 M

Ett riktigt flåspass, precis vad jag avskyr men precis vad jag behöver. Jag har nog heller aldrig svettats så mycket, jag hade inte ett torr fläck på kroppen. Armar, ben, skuldror.. det bara rann.
Imorse åkte min familj hem och jag saknar dom givetvis. Men det ska bli ganska skönt att hitta tillbaka till rutinerna med bland annat maten. När de endast är nere under en kort period är det klart jag vill umgås med dom hela tiden, vilket också gör att allt de äter (+ lite till kanske) slinker ner i magen. Oregelbundna mattider och alldels för stora portioner. Nu börjar ju även jobbet vilket gör att det kommer bli mycket lättare att hålla schemat, rutiner rutiner! Men den sista tiden ska jag verkligen se till att njuta ;) 
 
Imorgon är det Fran på Factor, tycker det är riktigt kul att köra dessa. Även om jag verkligen får svart på vitt hur brutalt dålig jag är, men som jag tidigare nämnde, det kan bara bli bättre ;)
Stekte på Björnön efter träningen idag
 
 

2 kommentarer

Sofia

25 Jul 2013 22:05

Jag gillar din positiva anda. Jag är med dig. Har man inget att förbättra är det svårt att sträva mot nåt. ;)

Matte

26 Jul 2013 21:08

Du ska inte tro att du är så dålig! Du är ju braa!!!

Kommentera

Publiceras ej