Jag vet inte vad det är med min hals, jag har inte ont men jag går och harklar mig hela tiden då det känns helt slemmigt. Jag ignorerade det helt enkelt och åkte till Factor, men jag kände mig faktiskt väldigt matt i kroppen under passet. Kan det vara allergin som spökar ännu en gång? Det suger isf.
 
Power clean 5-5-3-3-3

8 min
PC 2
HC 2
Lateral jump 30
CTB 8

Rest 1 min

3 min
PC 2
HC 2
Squat jump 15
 
Mina lat. jumps gick bättre än de brukar och jag gjorde alla i rad några varv. Chinsen gick inte alls, hade ingen teknik över huvudtaget idag. & frivändningar är ju bland det roligaste jag vet :)
 
---------------------------
 
Tyckte det dunsade till lite extra idag när posten dumpades i inkastet så jag gick för att undersöka saken och såg ett vitt paket. 
 
 
Vad har jag beställt? Har jag ens beställt någonting? Min hjärna gick verkligen på högvarv där innan jag fick upp lådan. 
 
 
Ska jag vara ärlig är jag inte jättemycket för proteinbars då de oftast är torra och bara växer i munnen, men jag lovar aboslut att ge dessa en chans. Ett stort tack till Reztart för smakproverna! 

1 kommentarer

Sofia

27 Jun 2013 19:42

Men häftigt! :D Paket bara sådär. :)

Ignorerar också min rossliga hals. Funkar än så länge. ;)

Kommentera

Publiceras ej