Idag hände någonting jag aldrig trodde skulle hända. Jag tog en sked med kvarg, bara kvarg och åt. Och jag tyckte att det var gott, så jag tog en till och en till (nej det står inte på schemat, men tyckte det var värt det). Förstår ni grejen? Jag som inte ens har kunnat äta minsta lilla vita fläcken med kvarg. Mirakel sker! :) 
 
Kroppen var riktigt riktigt se imorse och baksida lår ska vi inte ens prata om. Visste inte vad det var för pass Factor skulle bjuda på då jag körde första passet. Kommer dit och inser att det är... ben. Givetvis. 
 
Squat clean 5-5-3-3-3
 
12 min
SC 6
HR push up 8
SC 3
Burpees 8
 
* 8 tuck jump on the min
 
Har bara tagit 65kg i denna övning en gång tidigare, då med fräscha ben. Testade två gånger idag och det gick ju såklart inte, saknade kraften att trycka upp. Passet var nå så djävulsk flåsigt och tuck jump i lyftarskor gör jag inte om.  Annars var det riktigt skönt att ha träningen gjord för att sen åka till skolan. 
 
Tanken var member nu i em, men har plugg upp över öronen så det hann jag inte med. Har dock planerat in det efter Factor imorgon, så hoppas vi får till det då :) 
 
Jag och Timo från förra veckans snatch
 
 
 
Uppskattningen när någon gömt choklad i lägenheten för att jag ska ha min vecka & jag är så fruktansvärt sugen. Hur gulligt är det inte? Nu ska jag bara lyckas hålla händerna i styr fram till lördag :) 
 

1 kommentarer

Sofia

09 Oct 2013 21:53

Haha jag förstår att det här är stort för dig, jag är inte där än. MEN, jag trodde det var något annat. Haha. Men good for you. Och jo väldigt gulligt av någon. ;)

Svar: Haha, ja det är helt sjuk. Men kom på att jag kanske överdrev lite, en hel sked var det ju inte. En liten del av skeden ;) Men riktigt stort ändå, haha! Jasså? vad hade du hoppats på för smaskiga nyheter? ;)
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej