Blev ingen träning igår då jag hade sån djävulsk träningsvärk. Istället varvade jag soffan med golvet samtidigt som jag tryckte en pizza och så jävla mycket godis. 
 
Imorse mötte jag upp Sanna och Carro för hotellfrulle på stadshotellet. Kändes som att jag skulle äta ihjäl mig i princip. Mådde inte jättebra när jag kom hem, som alltid när jag trycker i min kropp för mycket socker (aldrig lär jag mig). 
 
 
Jag och Niclas hade planerat ett benpass på member och ja, det var på skakiga ben jag tog mig hemåt sen. 
 
Backsquatstege 10x20kg, 10x40kg, 5x50kg, 3x70kg, 2x80kg. Sen neråt igen, dock varje 5kg också. Avslutade med 10x30kg och 20x20kg. Inte alla jobbigt kan tyckas, men det sved rätt bra efter det andra också. 
 
Niclas körde frontsquats, så inte jag som rört till det ;) 
 
Hoppade lite hopprep, innan vi avslutade allt med Bring Sally up som alla verkar köra nu. Det var riktigt roligt, men mjölksyran kom typ efter 30 sekunder. Härdade ut till strax efter 1.40 innan jag gav upp. Ser fram emot att testa den snart igen. Här har ni video på hur det går till om ni är sugna :) Vikterna är 135/95 pounds.
 
 
 

1 kommentarer

Niclasssssssssss

06 Oct 2013 22:17

Skönt pass var det, och helt okej sällskap :)

Kommentera

Publiceras ej