Jag var riktigt sliten i kroppen igår och var väldigt tveksam över om jag skulle träna eller inte. Men det var tur att jag gjorde det, lyckoruset höll i sig länge efteråt. 

Power clean 5-5-3-3-3

12 min
PC 4
Burpee lat jump 10
PC 2
SU/DU 90/30

65kg power clean har verkligen inte fungerat för mig. Kämpade i flera månader innan jag satte den för ett tag sen, och sen dess har jag misslyckats varje gång. Tills igår. Missade första men tryckte dit andra. Fifan så skönt det var! Den känslan ni. Passet var riktigt roligt, förutom att det var fel på hopprepet. Lyckades knappt med enkelhopp, men inte ens det kunde påverka glädjeruset. Att jag höll på att meja ner en kille för att lyckas med lyftet, det gills inte heller. 


For hem och lagade tacopaj efteråt, den hade jag längtat efter. Bästa av allt är att jag har så jävla mycket kvar <3 


Kvällen spenderades på rocklunda för att kika när min bror hade match. Så skönt att få krama lite på honom efteråt. 

Idag har jag vilodag så jag startade med sconesfrulle, lyx! För att sen åka till rocklunda då de spelade match idag med. Fick alltså krama på honom två dagar i rad, ännu mera lyx. Men ja, det är jobbigt att ha sin familj så långt bort. Vissa dagar är värre än andra. 

Laddade upp ordentligt för match

Bästa <3








Kommentera

Publiceras ej