Jag har haft en helt fantastisk helg i Stockholm, vilka fantastiska människor! 
 
06.33 på lördagen rullade tåget mot storstan, jag och Niclas gick all in på cheat day vill jag lova. Min frukost bestod av en cola zero och en snickers, efterätten var nästan en hel påse gifflar och en jädrans massa lösgodis. Ibland måste man ju bara älska livet :)
 
 
Jag har varit fruktasvärt dålig på att ta bilder under helgen, låt oss skylla på att jag har varit lite lätt distaherad. Grymma kroppar att vila ögonen på överallt, killar som tjejer. För att inte tala om deras prestationer. 
 
Middag på Vapiano var inplanerat sen tidigare och gott var det. Slog till på ett glas vin och en drink också innan vi däckade på hotellet.
 
 
Söndag och hotellfrukosten var efterlängtad, speciellt pannkakorna. Tror ni det fanns några pannkakor? Nej! Så där tänker jag inte sätta min fot igen. Men kalorierna fick jag minnsan i mig ändå, så ni behöver inte vara oroliga ;)
 
 
Söndagen bestod av minst lika mycket nakna kroppar, om inte mer. Och ännu mer fantastiska prestationer, vilka människor. Riktigt inspirerande. 
 
Vi hade turen att få åka bil hem, så var hemma tidigare än planerat. Fruktansvärt trött och kände mig nästan bakis, så det vart inte många knop gjorda. 
 
 
Två tröttmössor får avsluta denna helg :)
 

Kommentera

Publiceras ej