Hela dagen har varit kaos. Började med att jag vaknade 0908, när jag skulle vara borta 0915. Helt svettig och panikslagen ringde jag och fixade det till senare på eftermiddagen. 

Efter det har hela dagen varit upp och ner, frukost tre timmar senare än vanligt, inga mellanmål alls under dagen. Middag en timma tidigare osv. 

Träningen idag gick ganska bra ändå. Körde med bälte för första gången, riktigt skönt. 

Squat snatch 3x5 - Har problem med att sätta mig redan vid 35kg, men idag fixade jag en på 40kg som ändå kändes relativt lätt. PB fifan! Den första gick dock hela vägen runt, så även mina armar då jag droppade väldigt sent. Jag måste verkligen fokusera lyftet mer uppåt än framåt. Hade två stycken, men jag skjuter stången för långt ifrån mig vilket gör att stången hamnar för långt fram och jag tappar den. Fixar jag det är det nog inga problem :)

Squat clean 2x5 60kg. Har samma problem där, stången hamnar för långt fram vilket gör att jag hamnar fel, krummar ryggen och lyftet blir jättetungt. De andra som satt klockrent var ju även lätta. 

Jerk 2x5 45kg. Kände direkt att mina axlar inte var med idag. Redan 35kg kändes tungt men bestämde mig även för att jag var tvungen att gå upp till minst 45kg. Men ja, det var tungt och inget var i fas. Vet inte om det beror på clean&jerk stegen i måndags eller mitt misslyckade ryck som jc släppte sent. Missade iaf två lyft. 

Tanken sen var Chins och HSPU, men mina händer var trasiga och magen kurrade. Gjorde de första 15 chinsen sen försökte jag mig på HSPU (men det går verkligen inte!!) två gånger sen gav jag upp. Hade inte tålamodet för detta idag. 


Avslutade allt med Abmat och rygglyft 3x20 båda. 

Sen var det dags för det jag skulle gjort imorse och efter det hängde jag lite på M24 igen, innan jag for hem och fixade mat och matlådor. 


Förövrigt blev jag uppraggad när jag tankade bilen nyss. Han ville köpa min bil till sin lillebror för den var så fin (han stod med en sprillans ny KIA och min en skrutt), sen kände han igen mig från någonting och ville veta om jag var singel. Han frågade om vi skulle byta nummer vilket jag var rätt tydlig med att vi inte skulle. Då sa han att vi vara kunde vara vänner och när jag inte hade tid för vänner, så skulle vi vara nått jag hade tid med. Han avslutade allt med att jag skulle ha en bra kväll och att jag var så fin. Det värsta av allt är att han satt med en brud i bilen!? Hallå, hha! 

Kommentera

Publiceras ej