I fredags efter skolan hade jag bokat lunchdejt med Maria och vi fick även sällskap av Linnea :) 


Tanken var att jag skulle träna sen men fick inte med mig någon, så bokade Factor till lördagen istället. Länge sen jag körde helgpass där och det var riktigt roligt. 

Push jerk 5-5-5-5-5 

Partner workout
20 min

PJ 30
Box jump 30
Hang clean 20
MB sit ups 40

* 8 KB swings on the min

Körde lätta jerks under styrelsemöten och även under passet, men tekniken kändes bra mycket bättre. Att filma är väldigt nyttigt ibland. Vågade till och med mig på box jump, iofs staplade vikter men ändock. 

Nöjd åkte jag hem och avnjöt en lördagslunch av klass. Mormors rotmos och köttkorv, bästa!


Kvällen bestod av film - This is 40, pizza, glass och en jävla massa godis. 


Idag var jag på member och körde squat snatch, clean&jerk och power clean. Tunga och få, lätta och flera - som vanligt. Sen for jag och Jessica hem till mamma och åt upp resterna från gårdagens jobbfest (man tackar ju inte nej till gratis mat). 

Har även gjort matlådor till veckan, lite stor kontrast från helgens mat. 


Måste bara avsluta med världens sötaste hund, blir på bra humör varje gång det kommer upp en ny bild på insta. 

Tunameltsmyheart @ insta <3

Kommentera

Publiceras ej