Igår hade vi seminarie i den aptråkiga kursen som slukat all energi här på slutet. Nu är det bara komplettering kvar, men det var ytterst lite. Sen troligen omtenta i januari, men sjukt onödigt att lägga energi på nu. 

Hade på mig mina älsklingar dagen till ära, vill ha de på mig dygnet runt. Kärlek! 


Var ju även kanelbullens dag igår, man var ju inte sen att haka på. En bulle på lunchen och en efter kvällsmaten. Givetvis! 


På tom mage efter skolan tog jag mig till factor för min favoritövning (eller?!) thrusters. Får inget bra flyt i övningen och sticker ner i knäböjet innan stången landat på axlarna. Vilket gör att jag blir ostabil, vinglig och övningen blir jävligt tung. 

Thrusters 5-5-3-3-3

8 min
Thrusters 7
Split jump 14
Thrusters 4
KB swings half 10

Rest 1 min

3 min
Burpees 15
KB swings half 30
Thrusters ..

På sista vändan hann jag med 15 - 30 + 1. Swingarna kändes mycket bättre igår än de gjort tidigare, körde dock bara på 20 kg. 


Tog ju som sagt vara på bulldagen igår (och idag), så efter träningen åkte jag till Ica ettan för att handla 4 stycket för 15kr. Tjockisen i mig jublade! 

Kvällen bestod av Eclipse och breaking dawn - del ett & världens största godispåse. Jag skojar inte! Japp så nu är lösgodisuppehållet brutet. Gött! 

Kommentera

Publiceras ej