Har haft fullt upp hela helgen. Fredagen bestod av skola, träning och utgång på Kåren. Hade den roligaste kvällen på länge (ja typ lika roligt som förra helgen), med tre grymma tjejer. 
 
 
Lite lätt bakis i lördags for jag på kalas för Elliot, herregud så söt hon är! Lilla prinsessan. 
Paketet från mig, Michelle och Carola innehåll en kockmössa, förkläde, handduk, grytvante och en trätårta. Rosa muffins + Elliot 1 år var broderat på.
 
 
Hem och powernapa innan det var dags att möta tjejerna på stan för att fira mig, bättre sent än aldrig :) Tabazco var stället, herregud - mathimlen. Folket var vi - bästa <3 (+ Linnea som tog bilden).
 
Fick den största tequilan ni kan tänka er, plus ett presentkort på gymgrossisten. Jag tror de känner mig va ;) 
Sen gick vi runt och kikade på kulturnatta innan vi bokstavligt talat rullade hemåt.
 
Söndagen startade på absolut bästa sätt, brunch hemma hos Jessica. Pannkakor, nybakta scones, ägg och bacon. Som att man inte hade fått i sig nog med mat kvällen innan lixom ;) Sen låg vi mest och jäste på soffan, hade ett uppehåll för lite tv-spel också, fan har verkligen inte humör eller nerver för det. Sen var det bara mot maxi för att handla tacos, mer mat åt folket fifan! 
 
 
Idag har jag setat och skrivit tenta i cirka åtta timmar, det var det västa någonsin och jag har verkligen ingen aning vad jag har skrivit. Är ganska övertygad om att det blir omtenta i Januari, snark! Det var uppenbarligen inte den bästa uppladdningen inför träningen. Näsblodet kom redan innan jag börjat träna och höll i sig under nästan hela passet. Första delen av passet gick ganska bra, men efter vilan blev jag bara yr och jävlig. Men hey, får ta igen det någon annan gång. jävligt roligt pass annars. 
 
Clean and jerk 5-5-5-3-3

5 min
CJ 1, 2, 3, 4, 5.....
Burpees 1, 2, 3, 4, 5....

1 min rest

5 min
CJ 5, 4, 3, 2, 1..
Burpees 5, 4, 3, 2, 1..
 
En repetions ökning vid varje varv. Efter vilan började man på exempelvis fem, om det var där man stannade,  för att sen jobba sig neråt. Hann inte klart, men jag kunde inte pressa min kropp mer. 
 
Efter träningen for jag hem till Carro för att "fira" tentan med världens godaste sallad. Alltså getost är min nya svaghet, maajgaad!
 
 Ni ser hur extremt roande böckerna ser ut

2 kommentarer

Malmö

23 Sep 2013 21:36

Miss u ❤️

Marlene

23 Sep 2013 22:10

Ja, det var en riktig helg det där! Hur många timmar har du på ett dygn egentligen? ;) Grattis i efterskott igen å TACK igen för den fina presenten! Elliot kommer ha mkt kul med dem! :) Å vilka söta bilder på henne! <3 Vår lilla prinsessa <3

Kramar

Kommentera

Publiceras ej